سرمقاله این مجله با عنوان "مشاوره رایگان سم است، استفاده نکنید" به این موضوع میپردازد که تا چه اندازه اینگونه مشاوره، به بیراهه خواهد رفت.
گفتوگوی این شماره فصلنامه با مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی است که به معمای اجرای استراتژی می پردازد. داوود مسگریان از مطالعات متنوع نام می برد که امکان موفقیت اجرای استراتژی را مهیا می سازد.
از دیگر مطالب این شماره فصلنامه توسعه مهندسی بازار میتوان به اینها اشاره کرد: مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی، توصیه به مدیران مشاغل کوچک، خردهفروشان با بشناسیم، بحران پیشروی تخحقیقات آنلاین، برند و برندسازی در ایران